Zdjęcia - Rok 2015

6 czerwca 2015 roku grupa młodzieży wraz z wikariuszem naszej parafii ks. Michałem Pietrasikiem, miała przyjemność uczestniczyć w XIX Spotkaniu Młodych Lednica 2000 W Imię Ducha Świętego.

2 czerwca 2015 był dla nas bardzo wyjątkowym dniem, ponieważ przyjęliśmy znamię Ducha Świętego w sakramencie bierzmowania.

W dniach od 22 do 23 maja, grupa młodzieży przystępującej do bierzmowania udała się na dwu dniowe skupienie do miejscowości Wierzchy, w okolice Koluszek.

Mecz piłki nożnej Ministranci Łask 2015
Mecz piłki nożnej rozegrany w Łasku wiosną 2015

Zdjęcia - Rok 2014

Wigilia z młodzieżą w 2014 roku.

21 sierpnia 2014 wyruszyła 89 Łódzka Piesza Pielgrzymka na Jasną Górę. Jak co roku powędrowaliśmy na Jasną Górę żeby oddać swoje życie pod opiekę Maryi.

Mazury - spływ kajakowy lato 2014
Cały tydzień był radosnym czasem spędzonym na spływie kajakowym wraz z 18-osobową ekipą!

19 czerwca 2014 r Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa - Boże Ciało. Uroczystą sumę celebrował kapelan szpitala św. Jana Bożego o. Wawrzyniec Iwańczuk.

7 czerwca pod hasłem „W imię Syna” odbyło się XVIII Spotkanie Młodych Lednica 2000. Od rana na polach Lednickich sprawowane były procesje, modlitwy oraz nabożeństwa pokutne.

Wiara, Miłość, Cierpienie, Krzyż, Zmartwychwstanie, Pokój, Męstwo, Tęsknota i Nadzieja...
Słowa te były drogowskazem podczas koncertu charytatywnego „X Świętych Słów”, który odbył się 8.06.2014 w naszej parafii.

Zarówno dziś 11 maja 2014, od wczesnego rana, jak i od kilku dni trwają gorączkowe przygotowania sióstr Karolanek dla godnego przygotowania Pierwszego Festynu Parafialnego

15 marca 2014 odbył się w Łasku VII Halowy Turniej Piłki Nożnej Archidiecezji Łódzkiej Liturgicznej Służby Ołtarza.
Nasi ministranci wystąpili w kategorii wiekowej Szkół Podstawowych

Zdjęcia - Rok 2013

Msza Św. w oktawie uroczystości Wszystkich Świętych 3 listopada 2013
Na zaproszenie Księdza Proboszcza przybył do nas z Ukrainy paulin o. Marek Kowalski, który wraz z braćmi w mieście Mariupol buduje kościół.

11 października 2013 w parafii Najświętszej Maryi Panny Matki Odkupiciela odbyły się uroczystości odpustowe z okazji 25-lecia istnienia parafii. Centralną mszę o godzinie 18:00 sprawował gość specjalny – arcybiskup łódzki Marek Jędraszewski.

11 październik 2013 - urodziny ks. proboszcza prał. Władysława Łojana
Księdzu proboszczowi dziękujemy za włożony trud w tak pięknie przygotowaną świątynię do jubileuszu 25-lecia i życzymy jeszcze wiele zdrowia, sił witalnych i bogactwa łask Bożych.

21 sierpnia 2013 po raz kolejny w 9-ciu grupach wyruszyła Piesza Pielgrzymka Łódzka na Jasną Górę. 88 Pielgrzymka odbyła się pod hasłem: „Wiara naszą siłą”, które związane jest z obecnie obchodzonym Rokiem Wiary w Kościele katolickim.

W sierpniu 2013, 10-cio osobową grupą po raz kolejny pojechaliśmy w Bieszczady – do Wetliny. Każdą wolną chwilę poświęcaliśmy górskim wycieczkom. Byliśmy m.in. na Bukowym Berdzie, Tarnicy, Rabiej Skale, Okrągliku oraz nad wodospadem Szepit.

Procesja eucharystyczna
9 czerwca 2013

1 czerwca 2013 uczestniczyliśmy w XVII Spotkaniu Młodych na Lednicy, które odbyło się pod hasłem: „W imię Ojca”. Symbolem tegorocznego spotkania były łyżeczki z wygrawerowanym napisem: „Karmisz nas do syta”, które symbolizują troskę z jaką ojciec obdarza swoje dzieci.

2 maja 2013 wyjechaliśmy na majówkę do Zakopanego. Pomimo niekorzystnych warunków pogodowych przemierzyliśmy wiele górskich szczytów Tatr Zachodnich.

2013 r. Pogodne lato sprzyjało remontowi poszycia dachowego bydynku plebanii.
Śmierć i pogrzeb naszego parafianina Kazimierza Brachy.
Budowa szopki Betlejemskiej.

Zdjęcia - Rok 2012

Ingres do archikatedry łódzkiej abp. Marka Jędraszewskiego 8 września 2012.
Ingres, rozpoczęła procesja z domu arcybiskupów do drzwi archikatedry łódzkiej.

87 Piesza Pielgrzymka na Jasną Górę odbyła pod hasłem: „Kościół w drodze”. W drodze do Częstochowy śpiewaliśmy, modliliśmy, słuchaliśmy rozważań Pątników. Trasa pielgrzymki wynosiła ponad 130 km, które pokonaliśmy w przeciągu 4 dni.

W sierpniu 2012 pojechaliśmy do Wetliny, gdzie po raz kolejny przemierzyliśmy wiele górskich szczytów. Sierpniowa pogoda sprzyjała naszym wędrówkom. Byliśmy na Połoninie Waryńskiej oraz Wetlińskiej, a także na Smerku, Rabiej Skale, Tarnicy, Krzemieńcu, Wielkiej Rawce.

27 czerwca 2012
Msza Święta imieninowa w intencji ks. prałata Władysława Łojana - naszego proboszcza

Jubileuszowa Msza Święta za dar kapłaństwa naszych duszpasterzy,
ks. prałata Władysława Łojana
ks. Jerzego Petery
ks. Michała Pietrasika

Archidjecezjalne Święto Eucharystii 10 czerwca 2012.
Mszy świętej przewodniczył najbliższy współpracownik papieża Benedykta XVI, sekretarz stanu Stolicy Apostolskiej kardynał Tarcisio Bertone, który również wygłosił homilię.

Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Pańskiej
7 czerwca 2012

2 czerwca 2012 roku po raz kolejny uczestniczyliśmy w Spotkaniu Młodych nad Lednicą. XVI spotkanie odbyło się pod hasłem: „Miłość Cię znajdzie!”, podczas którego otrzymaliśmy serce z piernika oraz wybór tekstów z Dzienniczka siostry Faustyny Kowalskiej.

19 maj 2012 r.
Piknik szkoły nr. 109 im. Ludwiki Wawrzyńskiej

Maj 2012 r. Podczas majówki wyjechaliśmy na 5 dni nad morze do Jantaru. Pogoda sprzyjała krajoznawczym wycieczkom. Zwiedziliśmy Starówkę w Gdańsku, Kościół św. Barbary oraz Bazylikę Mariacką.

Zdjęcia - Rok 2011

21 sierpnia 2011 spod Kościoła Matki Boskiej Zwycięskiej wyruszyła 86 Łódzka Piesza Pielgrzymka na Jasną Górę. Przed wymarszem odbyła się Msza Święta, którą odprawił arcybiskup łódzki – Władysław Ziółek.

Na przełomie lipca i sierpnia 2011 roku wyjechaliśmy na dwa tygodnie do Francji.
Mieszkaliśmy w Lissieu, niedaleko Lyonu.

4 czerwca 2011 roku uczestniczyliśmy w XV Ogólnopolskim Spotkaniu Młodzieży nad jeziorem Lednickim, które odbyło się pod hasłem „JP II – liczy się świętość!”. Spotkaliśmy się tam, aby wspólnie modlić się, śpiewać, tańczyć oraz dziękować za świętość Jana Pawła II.

26 kwietnia 2011 roku po świętach Wielkanocnych wybraliśmy się jednodniową wycieczkę na Śnieżkę (1602 m n.p.m.) - najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów.